Alla inlägg under september 2014

Av Jasmin Rebecca - 14 september 2014 04:08

Du ger aldrig utan du bara tar.
Du har inte köpt gett eller gjort något för barnen eller mig sen 20131204.
Du ska bara ha och ha allt.
Du är ett stort egoistiskt svin alla har fan rätt även din familj.

Lycka till George Gröhn

Det förflutna

Av Jasmin Rebecca - 14 september 2014 02:29

Ni hade rätt eran pappa fuckade upp allt och gör ännu ingenting för att ni ska komma hem.
Han tänker bara på sig själv, det säger ju allt om vad han är för en människa.
Förlåt mina älskade barn.

Av Jasmin Rebecca - 8 september 2014 19:37

Alla urinprover

Tänk positivt kissa negativt.
Mitt nya motto. .

Av Jasmin Rebecca - 8 september 2014 18:24

I dag gör det så ont i mitt mamma hjärta.
Saknaden efter er är enorm.
Älskar er så det gör ont. .

Kramar mamma Rebecca

Av Jasmin Rebecca - 7 september 2014 21:21

Jag saknar mina barn så otroligt mycket, det gör så ont i mitt hjärta.
Fan hur mycket ska man bevisa, men aldrig bli trodd. Älskar er Liam Thindra jasmin och Sara.
Kram mamma Rebecca

Av Jasmin Rebecca - 6 september 2014 11:04

Fick papper från Norrtälje soc i går.
Där dom påstår att jag knarkar.
Jag har lämnat prover på Sollentuna beroende mottagningen totalt 17 och alla med negativa svar.
Hur får dom det till att jag knarkar.?
Jag får inte träffa mina barn eller prata med dom.
Jag förstår mig inte på dom.
Jag har inte fått krama mina barn sen 20131204 för att dom säger att jag är hemlös och knarkar och försörjer mig på kriminalitet., så min fråga till er är att lämna 17 negativa prover att knarka?
Är att bo i en lägenhet att vara hemlös?
Är att få social bidrag att försörja sig på kriminalitet?
Jag fattar inte.

Kram Rebecca

Av Jasmin Rebecca - 5 september 2014 08:42

Godmorgon solen skiner och snart är det dags för att åka och lämna urinprov.
Älskar er mina barn.
//Rebecca

Av Jasmin Rebecca - 4 september 2014 20:30

kursiv text Denna blogg handlar om min kampen mot social tjänsten, och att få rätten att få prata och träffa mina barn igen.
Den 4 december 2013 hände det värsta som någonsin kan hända jag förlorade mina barn.
Jag kommer inte ljuga eller försköna dölja eller förvränga något.
Till min bevisning kommer jag att lägga upp dokument och journaler mm.
Det ända jag kommer att stryka är mina barns person nummer.
Jag kommer lägga upp ALLT.
Min dotter som är placerad kommer att skriva i denna blogg också.

Hej det här är mitt första inlägg på den här bloggen. Jag heter jasmin Danielsson .Nu ska ni få veta lite om våra liv, just nu är vi på skilda platser min mamma är hemma hos sig och jag är i ett fosterhem med min bror. Andledningen att vi bor så som vi gör är för att det var massa skit som hände allt blev fel och nu är situation som den är men det håller på att lösa sig - J

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards